Меню

Главная категория

СВЯТА ТУРИСТІВ, КРАЄЗНАВЦІВ

ВІДДІЛ ОСВІТИ ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ
ЦЕНТР ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

СВЯТА ТУРИСТІВ, КРАЄЗНАВЦІВ
(методичні рекомендації, свята)

Робота для участі в обласному
конкурсі на кращий
навчально-методичний матеріал
з туристсько-краєзнавчого напряму
Виконала:
керівник гуртка
Захарченко Н.В.

Обухів – 2011 р.

ВСТУП


   Дозвіллево-розважальний вид діяльності у туризмі є цікавим та вкрай необхідним. Його метою є змістовно організоване дозвілля дітей та молоді у різних формах ігрової та дозвіллево-розважальної діяльності: свята, тематичні вечори відпочинку, дискотеки, КВК, організація зустрічей з цікавими людьми, веселі старти, конкурси, туристичні розваги, змагання, ігри і т.д. Дані заходи в повній мірі забезпечують всебічний розвиток особистості, створюють умови розкриття дитячих здібностей та їх таланту.

Подорож до країни Здоров'я

Ткаченко В.В.
Вчитель початкових
Класів

Виховна година 4клас

Тема. Подорож до країни Здоров'я.

Мета. Поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров’я;
Формувати навички збереження здоров’я;
розвивати мислення, увагу, пам’ять, мовлення, вміння
дотримуватись правил гігієни;
виховувати життєву потребу бути завжди здоровими як фізично,
так і морально; вміння спілкуватися.

Обладнання. Фонограми пісень, «чарівна скринька»,малюнки
овочів, фруктів, лікарських рослин.


Хід уроку

Вчитель.
Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня.
Хай вам ясне сонце світить у вікно щодня,
Хай сміється мирне небо і дивує світ.
А земля нехай дарує вам барвистий цвіт,
Бо здоров’я, любі діти, в світі головне,
А здорових і веселих щастя не мине.

Картопля

Мета: узагальнити знання учнів про овочеву культуру – картоплю; сприяти розвитку у учнів естетичних смаків, творчої уяви,фантазії, креативного мислення; формувати культуру спілкування, почуття дружби і взаємопідтримки; виховувати охайність і старанність в роботі.

Обладнання: карта світу, бульби картоплі, інструменти, кухонний інвентар, посуд для приготування та сервірування овочевих страв, серветки, таблиці, продукти харчування.

Ведучий. Діти, на уроках ви знайомилися з картоплею, а сьогодні ми більш докладно зупинимося на цій культурі. Наше свято присвячується цариці нашого столу – картоплі.
У нашому святі приймають участь представники різних сфер діяльності.
Слово надається вченим-історикам.


1-а учениця. Картопля постійно присутня в нашому меню. Без борщу, без картоплі, без вінегрету і обід не в обід, і вечеря нуднувата. У важкі роки картоплина рятувала. Її пекли, варили, смажили, пекли з неї оладки, запікали, варили супи і киселі. Недарма називають її "другим хлібом"

Зелена аптека

Берднік Надія Анатоліївна, вихователь,Кам'янець-Подільский НВК з центром реабілітації слабозорих дітей
                                           Зелена аптека

                                                 Усний журнал

Мета : Активізувати і розширити знання дітей про лікарські рослини своєї місцевості ,отруйні рослини навколо нас, їх походження та значення в житті людини . Виховувати дбайливе ставлення до вичерпних рослинних лікарських ресурсів ; раціональне їх використання . Обережно ставитися до рослин , які мають отруйні властивості.Розвивати пізнавальні інтереси учнів , пам'ять , уяву .
Обладнання : Малюнки лікарських рослин місцевості , фонограми пісень „ Несе Галя воду ” , „ Цвіте терен ” , „ Ой у лузі червона калина ”, чаї : з ромашкою та перцевою м'ятою, малинове та смородинове варення, пиріг з калиною , пиріжки з яблуками .

                                                                 Хід заняття :
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми заняття

Целебные травы


Наступили дни целебных трав –
Мяты, иван-чая, зверобоя.
Их в пучки душистые собрав,
Из лесов несу цветы с собою.
Всё целебно: лес, луга, поля,
Подорожник, заросли тимьяна,
Щедрая прекрасная земля,
Словно лекарь, нам врачует раны!

Здоров'я дитини

Піклуйтеся про фізичне здоров'я дитини
1. Намагайтеся вести здоровий спосіб життя. Створіть у сім'ї атмосферу пошани та здоров'я.
2. Дотримуйтеся режиму, що відповідає вікові дитини, особливо у вихідні дні. Наблизьте його до того режиму дня, до якого вона звикла в дошкільному навчальному закладі.
3. Зробіть активний відпочинок у вихідні дні звичним способом життя родини. Практикуйте виїзди на природу з проведенням рухливих і спортивних ігор за участю всіх членів родини. Пояснюйте дитині правила зоров'язбережувальної поведінки.
4. Використовуйте в оздоровленні дитини засоби природного загартовування: сонце, повітря і воду. Пояснюйте їх позитивний вплив на здоров'я. Загартовувальні процедури виконуйте разом з дитиною.
5. Використовуйте слушну ситуацію, щоб задовольнити цікавість дитини щодо будови і функцій органів та систем організму. Підготуйте ілюстративний матеріал, наукову інформацію, адаптовану до сприймання дитиною дошкільного віку. Ці матеріали є у «Великій енциклопедії для дошкільників», атласі «Людина»(для дошкільників), передплатних виданнях: «Азбука здоров'я", «Дерево пізнання» тощо.
6. Доводьте дитині на власному прикладі необхідність піклування про організм. Пояснюйте свій стан здоров'я, причини захворювання і способи подолання недуги. Акцентуйте увагу на засобах нетрадиційної медицини (точковий масаж, льодотерапія, фітотерапія тощо).
7. Навчайте дитину правил догляду за органами тіла. Під час виконання гігієнічних і загартовувальних процедур використовуйте фрагменти з фольклорних і літературних творів, дидактичні вправи: «Зроби навпаки» , «Що потрібно, щоб бути чистеньким?», «Що зайве, чому?» тощо.

Здоров'я - найдорожчий скарб.

План-конспект гри - мандрівки

Клас – 3                                                                                                         Дата проведення -

Тема. Здоров'я - найдорожчий скарб.


Мета : формувати знання учнів про здоровий спосіб життя, розвивати усне мовлення, логічне мислення. Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я.

Обладнання : карта подорожі складена з шести частин, ребуси, малюнки героїв подорожі, малюнки для гри «Здогадайся, хто ти».

Використана література :
1. Михасюк Т.В., Файзенберг О.В. Лікуємося без ліків: Урок здоров'я//Розкажіть онуку. – 2005. – №11-12. – С.34-37.
2. Скаковська Л.З. Стежина Здоров'я: Екскурсія для наймолодших//Розкажіть онуку. – 2005.- №11-12. – С.32-33.
3. Стеценко Т., Романенко О. Рослинки-здоровинки: Інтегроване заняття з розвитку мовлення//Розкажіть онуку. – 2005. – №16-17. – С. 36-37.

Хід роботи

І. Організаційна частина. Мотивація діяльності учнів.

- Добрий день, діти! Ой, який цікавий в мене сьогодні був ранок. Здогадайтесь, кого я сьогодні зустріла ? Ні, не вгадали. Все ж таки я вам розповім, тільки запам’ятайте, це — секрет.
Я бачилась з піратом Дрейком. Він розповів мені свою таємницю, що давним-давно, років 100 тому, далеко-далеко звідси на острові сховав він скарб і намалював карту, як знай¬ти його. Але одноокий Сільвер вкрав у нього цю кар¬ту, розірвав її на шматочки, і розкидав їх по всьому світу. І тепер, щоб знайти цей скарб, потрібно зібрати усі ці шматочки і скласти з них карту. Але йому це вже не під силу, адже він постарів. Тому він запропонував знайти скарб нам. Так ось, якщо у вас є бажання знай¬ти скарб, вирушаймо в дорогу, на пошуки скарбів.

Кожна людина-господар свого здоров'я

Кожна людина-господар свого здоров'я

Мета:закріпити уявлення дітей про те, що здоров‘я – найдорожчий скарб людини; формувати розуміння необхідності ранкової гімнастики, особистої гігієни, режиму дня для здоров‘я; викликати інтерес до здорового й активного способу життя;  виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров'я,прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом.

Обладнання. Плакат “Здоров‘я – найдорожчий скарб”, прислів‘я та приказки про здоров‘я, музичні твори, магнітофон, мікрофон.

Хід свята

Ведуча. Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня.

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ.

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров'я, любі діти, в світі головне.

А здоровий і веселий - щастя не мине!

Учитель. Усім відомо, що приємно бути здоровим. Міцне здоров'я - це найдорожчий скарб. Із давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я: «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров'я!», «Доброго вам здоров'я!», «Здрастуйте!», «Бувайте здорові!»

- А що треба робити, щоб бути і почувати себе щасливим і радісним, тобто, як же берегти своє здоров'я? (Відповіді дітей).

Правильно ви, діти, сказали, щоб бути здоровими, треба вести здоровий і активний спосіб життя.

Методичні рекомендації з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах

Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Науково-методична лабораторія основ здоров’я,

безпеки життєдіяльності та охорони праці

 

Методичні  рекомендації

з питань охорони праці

та безпеки життєдіяльності

під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх

навчальних закладах

 

Кіровоград

2013

ББК  ….

Ж  ….

Методичні  рекомендації  з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності  під час проведення занять з фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах / Укладач Л.Г. Бурлака. – Кіровоград: Видавництво Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2013. – 126с.

У посібнику подано рекомендовані зразки інструкцій з охорони праці під час занять фізичною культурою та при проведенні спортивно-масових заходів, форми журналів, види інструктажів та порядок їх проведення, граничні норми підіймання і переміщення важких речей неповнолітніми, акти-дозволи на проведення занять і випробування гімнастичних приладів.

Висвітлено питання лікарсько-педагогічного контролю за фізичним вихованням в школі, методику медичного спостереження, хронометражу уроку фізичної культури, проведення санітарно-освітньої роботи.

Збірник рекомендується директорам шкіл, заступникам та вчителям фізичної культури.

Рецензенти:

Дементов Є.В., кандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка;

Колесник О.В., фахівець з охорони праці Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв).

Відповідальна за випуск  – Корецька Л.В.

«ШКОЛА М’ЯЧА»

«ШКОЛА М’ЯЧА»

СПОРТИВНА РОЗВАГА

Учитель

 

Сьогодні в нас, діти,

Фізкультурне свято!

Дозвілля починаємо,

Гостей усіх вітаємо!

Учень

 

Якщо хочеш бути сильним

І сміливим, друже,

Фізкультурою займайся!

 

Учениця

 

Бігай, плавай, обливайся

І не будь байдужим!

 

Учень

 

Кожен день за розпорядком

Всі ми робимо зарядку.

(Всі стають і роблять зарядку)

Котигорошко

 

Вітаю всіх! Мене звати Котигорошко. Напевно ви читали казку про мене.             Я дуже сильний та сміливий хлопчик, подолав самого Змія та визволив братів і сестру. Як ви гадаєте чому я такий сильний ? А сильний я тому, що займаюся спортом. От і сьогодні я хочу познайомити вас із цим найдавнішим видом діяльності людей, захопливим змаганням, яке приносить користь, здоровя та велике задоволення.

- Діти, а що таке спорт для вас?

Учень

 

Спорт – помічник!

Спорт – здоровя!

Спорт – це гра!

Не проживемо ми

Без спорту –  ані дня.

Учитель.

 

         У країні спорту існує незвичайна школа. Як у кожній школі, тут вчаться змагатися. А що це за школа?

(Виходить учень з мячем)

Учень

 

Хлопці бють мене ногами,

А дівчата бють руками.

Та від цього я не плачу,

Я дзвінкий, веселий… ( мячик).

Учитель

 

Це школа веселого мячика.

І ми  відвідаємо таку школу.

Учень

 

      Мяч – одна з перших іграшок, яка потрапляє в руки до дітей. Він завжди залишається добрим супутником людей у спорті і відпочинку, приносячи їм мязову радість і естетичну насолоду.

Котигорошко

 

- Назвіть спортивні ігри, в яких грають з м’ячем ?

(Футбол, волейбол, баскетбол, гімнастика, водне поло, хокей на траві, бейсбол, боулінг, гольф,бадмінтон, теніс, регбі, гандбол,  …)

Все це види спорту, якими займаються мільйони людей в усьому світі.

Мяч подорожує по світу найвигадливішими маршрутами, і не завжди просто визначити, чому той чи інший вид спортивної гри знайшов шлях до серця спортсменів, болільників.

Учитель             Діти, чому подобається саме ця іграшка – м ячик?

Учень

 

Кинеш в річку – не потоне,

Бєш об стінку – він не стогне.

Будеш вниз його кидати,

Стане вгору підлітати.

Котигорошко

 

Гра з мячиком.

 

В мене є веселий мячик.

Подивіться, як він скаче.

(Ударяє мячиком об підлогу).

Вгору мячик полетить

І на сонці заблищить.

(Підкидає мячик вгору)

Саша (Іра, Ваня, Коля…),

Мячика спіймай,

Швидше ти мені віддай.

(По черзі кидає кожному із дітей мячика, називаючи імена дітей).

 

Швидше руки виставляйте,

Мячик руки доганяє.

(Діти виставляють руки, хлопчик намагається мячем доторкнутися до рук, діти швидко ховають руки за спину).

Швидше ніжки виставляйте,

Мячик ніжки доганяє.

(Хлопчик намагається мячем доторкнутися до ніг, діти присідають).

         Ось, які спритні у вас, діти, ручки та ніжки. Гарно ви пограли з мячиком. Мячик можна підкидати і ловити, ударяти, котити, кидати один одному.

 

Учитель

 

Помандруємо  в історію видів спорту та згадаємо м’ячики.

Найменший м’ячик зустрічаємо. Це – гра, теніс. 

 

Учениця

 

         Теніс – вид спорту, у якому грає двоє гравців – один проти одного, або дві команди по два гравці в кожній, команда проти команди, на майданчику – корті, поділеному навпіл поперечною сіткою. Мета гри – перекинути ракеткою мяч через сітку на бік суперника так, щоб мяч упав у межах майданчика суперника і той не зміг його відбити назад.

 

Учень

 

- От я в теніс добре граю! –

Всіх майстрів перемагаю!

Від моєї гри щораз

У захопленні був клас!

- Де ж він бачив загадкову

В теніс гру таку чудову?

- Клас не бачив, як я грав!

Це я їм розповідав.

Котигорошко

 

Гра – естафета на швидкість.

 

         Великою тенісною ракеткою пронести мячик так, щоб він не впав додолу. Якщо мячик упаде, його потрібно піднести і принести до фінішної лінії. Виграє команда. Яка виконає завдання першою.

Учитель

 

Наступний вид спорту – баскетбол.

 

Учень

 

Баскетбол – старовинна гра. Її винайшли в Америці. Назва пішла від англійського слова «бол» - м’яч, який закидали у підвішений на стіні кошик, а він англійською має назву «баскет», звідси і пішла назва – «баскетбол». Мяч у баскетболістів незвичний, зроблений зі спеціальної гуми з пухирцями, для того щоб він не ковзав у руках.

 

Учениця

 

Хто такий баскетболіст?

Має він високий зріст,

М’яч  від підлоги відбиває

І рахунок він міняє.

 

Котигорошко             Пограємо у баскетбол.

Гра «Влучне коло»

         Тенісними мячиками всі гравці по черзі влучають у відро. Перемагає та команда. У якої буде найбільше попадань.

Учитель

 

Волейбол.

Учень

 

         Волейбол – спортивна гра з м’ячем, у якій дві команди змагаються на спеціальному майданчику, розділеному сіткою. Мета гри – ударом  добити м’яч до ігрової поверхні майданчика половини супротивника або примусити його помилитися.

Котигорошко

 

Гра – естафета

 «Передавання мяча над головою»

 

Першому гравцеві дається мяч. Піднявши його над головою, він передає його другому гравцеві. Коли мяч дійде до останнього гравця в колоні, той із мячем перебігає наперед і знову передає над головою. Гра закінчується тоді, коли перший гравець знову займе своє місце.

Учитель

 

Гольф

Учень

 

         Гольф – вважається, що гра в гольф зародилася в Шотландії і була винайдена пастухами, які за допомогою ціпків (майбутніх  ключок) заганяли камені в кролячі нори. У гольф грають на спеціальних полях, на яких зазвичай є 18 або 9 лунок. У цій грі окремі учасники або команди змагаються. Заганяючи маленький м’яч у спеціальні лунки ударами ключок, намагаючись пройти відведену дистанцію за мінімальне число ударів.

 

Котигорошко

 

Крос з мячем.

         Кожен гравець повинен прокотити мяч, підштовхуючи його ногою. До кінця доріжки й назад між поставленими кеглями. Якщо мяч покотився вбік, потрібно покласти його на місце і продовжити гру.

 

Учитель

 

Бадмінтон

Учень

 

         Бадмінтон – вважають, що він виник у Японії. Понад 600 років тому дітлахи грали в дуже схожу гру, де замість воланчика використовувалися висушена вишня або маленьке яблуко з пірячком, щоб воно краще літало. Грають у бадмінтон один на один чи двоє на двоє. Мета гри – не жати волану торкнутися землі на своєму боці та відбити його на сторону противника, щоб він упав. За це нараховуються бали.

Котигорошко

 

Гра – естафета «Передавання мяча між ногами»

 

         Учасники команд ставлять ноги на ширину плечей і передають мяч між ногами. Коли мяч дійде до останнього гравця в колоні. Той із мячем перебігає наперед і знову передає мяч. Гра закінчується тоді, коли перший гравець знову стане на своє місце.

Учитель

 

Бейсбол

Учень

 

   Бейсбол - спортивна гра з м’ячем, який бють битою. У бейсбол  грають 2 команди по 9 гравців. Мета гри – здійснити якомога більше оббігань, кожне з яких починається в кутку сектора і проходить через чотири бази  розташовані  в кутках квадрата. Початкова база сектора називається домом. За кожну перебіжку, що починається з дому і закінчується на ньому, команда отримує одне очко.

 

Котигорошко

 

Гра « Веселий мячик»

 

         Діти утворюють коло на  відстані витягнутих  рук. Передають мяч одне одному прямо  його руху, промовляючи слова:

Мячик, м’ячик не спиняйся,

Куди хочеш повертайся.

А ти, дивись, не прозівай,

Знову нам його кидай.

Раз, два, три,

Мяч ловити будеш ти…

            Гравець, у якого на слові «ти» зупинився м’яч, підкидає його високо вгору, називаючи імя будь – якого гравця, який стоїть у колі. Той, кого назвали, повинен упіймати м’яч, потім стати  на місце. Гра розпочинається спочатку.

Учитель

 

Водне поло

Учень

 

         Водне поло – командна спортивна гра у воді, в процесі якої спортсмени двох команд прагнуть закинути м’яч у ворота суперника і не пропустити у свої. Дозволяється плавати будь – яким способом, вести і кидати м’яч однією рукою.

Котигорошко.

 

Гра – естафета «Кенгуру»

 

Кожен гравець має пронести мяч, зажатий між колінами, прострибавши до фінішу – туди й назад.

Учень

 

Видів спорту з м’ячем є багато,

Та ми всі полюбляєм футбол,

Мяч летить у ворота, радіють всі,

Коли туди забивають гол.

 

Учениця.

 

А ще є гра « Футбол на траві».

Щоб у футбол почати грати,

Треба історію футболу знати.

Що ви знаєте про  футбол?

Учень.

 

         Футбол (з англійської «фут» - нога та «бол» - мяч ) є одним із найпопулярніших видів спорту у світі. У футбол грають м’ячем на прямокутному травяному полі (іноді траву заміняють штучним покриттям) з воротами на двох протилежних сторонах поля.

 

Учениця.

 

Метою гри є забити якомога більше голів, тобто завести м’яч у ворота супротивника якомога більше разів. Головною особливістю футболу є те, що гравці (за винятком воротарів) не можуть у межах ігрового поля  торкатися м’яча руками. Переможцем гри є команда, що забила за час матчу (два тайми по 45 хвилин) більше голів, ніж супротивник.

Котигорошко.

 

Гра «Закінчіть речення»

1. Гра весела та – футбол.

         Вже забили перший …  (гол) !

2. А цей біжить, роззявив рота

         І без м’яча влетів у …(у ворота).

3. Петрик м’яч ногою  - гоп,

         Попав хлопчику у …(лоб).

4. Та хлопець наш не вередуля,

         Сміється, а на лобі …(гуля).

5. Від гулі хлопець не заплаче,

         Ногою знову б’є він … ( м’ячик).

Вчитель.

 

Проведемоспортивну вікторину.

 

« Все про мяч »

 

1. Які є м’ячі ? (Футбольний, волейбольний, баскетбольний, тенісний , бейсбольний, гімнастичний).

2. Який м’яч найважчий: футбольний, волейбольний чи баскетбольний ?                     (Баскетбольний).

3. У якій грі користуються найменшим м’ячем? ( У настільному тенісі).

4. Як називається спортивна гра, де по м’ячу бють ногами? (  Футбол).

5. У якій грі спортсмени м’яч закидають у корзину? (У баскетболі).

6. У якій грі спортсмени грають м’ячем через сітку? (У волейболі).

7. У якій грі користуються найменшим м’ячем? (Настільний теніс).

8. У якому виді спорту грають м’ячем не круглої форми? ( У регбі).

9. Чим відбивають тенісний м’яч? (Ракеткою).

10. Кому у футболі дозволяється брати м’яча  руками? (Воротарю).

Складемо асоціативний кущ до слова мяч.

 

Футбол                         Волейбол                       Баскетбол            

Гра                                Регбі                                                                  Жонглер

                                                           Теніс                    Стадіон

Гандбол

                                                                          

Веселощі                          Спорт                Фізична культура          Відпочинок

Гумова куля                                                                                            Гольф                                                                   

Художня                                                                                 

гімнастика       

М’яч                              Хокей на траві                    

Здоров’я

Бадмінтон                                                                                         Водне поле

Повітряна куля                     Радість                                            Швидкість

                              

Вчитель.                     Всі молодці!

Котигорошко.            Ростіть здоровими, сильними, займайтеся спортом!

З фізкультурою хто дружить – за здоров’ям той не тужить

КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 10

ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення спортивного свята

для учнів 3-4  класів

«З фізкультурою хто дружить –

за здоровям той не тужить»

                                                              Підготувала

                                                                                       вчитель фізичної культури

                                                                   Панченко Н. В.

Мета: Залучати дітей до повсякденних занять фізичною культурою,    

            зміцнення власного здоровя; вдосконалювати фізичні рухові                         

            здібності; виховувати згуртованість, колективізм, взаємовиручку.                                           

Місце проведення: спортивний зал.

Обладнання: 3 кеглі, 6 мотузок, 3 мішка, 6 кубиків, 3 м’яча.

Хід змагань

   (На лінії шикуються команди учасників).

   Ведуча.

   Сьогодні справжнє свято в нас

   Лунає містами й селами,

   Бо хочуть всі, щоб ми зросли

   Здоровими й веселими!

   Ведуча.

   З фізкультурою хто дружить,

   За здоров’ям той не тужить.

   І живе – сто літ!

   От, що знати слід!

     (Представлення суддів. Показовий виступ з акробатики).

   Ведуча.

   Ми зібралися в спортзалі

   Позмагатись за медалі.

   Тож швиденько починаємо

   Й перемоги всім побажаємо.

А зараз слово для привітання надається представникам команд.

   Ведуча.

   Берег лівий, берег правий,

   Починаєм переправу!

   Тож прудкіш вперед біжіть,

   Всю команду проведіть!

Учасників команди прошу вишикуватись на лінії старту.

   Ведуча. Отже наша перша гра називається «Переправа».

   Команди вишикувані на стартовій лінії в колону по одному. За сигналом перший гравець біжить до фішки, повертається назад, до нього приєднується другий гравець. Тепер гравці вже вдвох біжать до фішки, і перший номер там залишається, другий біжить за третім і т. д. доти, доки вся команда буде на протилежній стороні. Перемагає команда, яка швидше справиться з естафетою.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча. Просимо суддів підбити підсумки першої гри, а командам повернутися на лінію старту.

   Всі спортсмени тут завзяті,

   Вміють бігати й стрибати,

   Треба добре потрудитись –

   На руках ходить навчитись!

   Наступна гра називається «Тачки».

   Команди шикуються в колону по одному та розраховуються на перший – другий. Перший гравець знаходиться в положенні упору лежачи, а другий тримає його за гомілки. За сигналом «тачка» рухається від лінії старту до фішки, там вони міняються місцями і повертаються на лінію старту. Як тільки «тачка» пересіче лінію старту, то вправу виконує інша пара. Перемагає команда, яка раніше закінчила гру.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча. Для представлення свого спортивного номера запрошується команда «Сонечко».

   Дякуємо вам за виступ! Суддів просимо поставити оцінки.

   Ведуча.

   Жабка з жабкою сварились,

   Що рекорд в стрибках побили!

   І щоб жабок помирить,

   Ми побєм  рекорд їх вмить!

   Наша наступна гра називається «Стриб – скок».

   Команди шикуються в колону по одному і розраховуються на перший-другий. Перший гравець займає положення упору присівши, а другий – впирається руками на його спину. За сигналом другий гравець перестрибує через першого в положення упору присівши, а перший перестрибує через нього і т. д.

  Наступна пара починає стрибати лише тоді, як попередня пересіче лінію старту.

   Гра закінчиться тоді, коли всі гравці завершать стрибати. Команда, яка закінчила гру першою, вважається переможницею.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча. Просимо вболівальників підтримати свої команди!

   Ведуча.

   Я мала сороконіжка,

   Маю сорок спритних ніжок!

   Як же ними керувати,

   Щоб скоріш фінішувати?!

   Як ви вже здогадалися, наступна гра називається «Сороконіжка».

   Гравці, стоячи в колоні по одному, приймають положення «сороконіжки» - ліву руку на ліве плече попереднього гравця, а правою – підтримують його праву ногу, зігнуту в коліні, за гомілковий суглоб. За сигналом команди, стрибаючи на лівій нозі і не приймаючи руку з плеча, рухаються до фінішної лінії. Перемагає команда, яка першою завершила гру.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча. Просимо суддів підбити підсумки гри.

   А зараз для представлення свого спортивного номера запрошується команда «Спартак».

   Ведуча. Дякуємо команді за виступ.

   Щоб рости і гартуватись,

   Стати міцним, як броня,

   Фізкультурою займатись

   Треба, друзі, нам щодня!

   Наступна гра називається «Вдвох на трьох ногах».

   Гравці розташовуються парами. Помічники зв’язують їм дві ноги ( праву ногу одного гравця з лівою ногою другого, в одному місці – нижче колін). За сигналом вони починають біг, роблять поворот навколо фішки і повертаються на лінію старту. Наступна пара розпочинає тільки тоді, коли попередня пересікла лінію фінішу. Перемагає команда, гравці якої раніше виконають вправу.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча.

   Та невже ви всі стомились,

   Що лоби вже помокріли?

   Поспішайте, дайте маху,

   Не повзіть, мов черепахи.

   Отже наша наступна гра називається «Черепахи».

   Два гравці від кожної команди стають спиною один до одного і з’єднають руки в ліктях ( в замок ). За сигналом пари починають рухатись до фішки, обходять її і повертають на лінію старту. Причому в кожній парі один рухається обличчям уперед, а другий – спиною. А коли повертаються – то навпаки. Перемагає команда, гравці якої найшвидше справляться із завданням.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча. Наступною представляє свій спортивний номер команда «Олімпійці».

   Дякуємо за виступ, просимо суддів виставити оцінки.

   З фізкультурою ми дружим,

   Всі рухливі і всі дужі,

   Тож швиденько у мішок

   І вперед, стриб – скок!

   Ось і настала черга ще однієї цікавої гри «Стрибки у мішках».

   Кожний учасник команди по черзі стрибає в мішку до фішки і назад. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча.

   Капітани, не здавайтесь!

   Ну, виходьте й позмагайтесь!

   Доведіть, хто з вас прудкі ший,

   Хто насправді найсильніший!

   Прийшла черга позмагатись і капітанам команд, просимо їх на лінію старту. Капітани займають вихідне положення – упор лежачи. За сигналом вони виконують віджимання в упорі.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча.

   Всі пінгвіни вже проснулись,

   На зарядку потягнулись!

   Тож ми також поспішаймо,

   Швидше їх наздоганяймо!

   А тепер остання гра «Пінгвіни».

   Команди шикуються за лінією старту. За сигналом перші номери, затиснувши між колін волейбольний м’яч, рухаються до фішки ( можна стрибком і перевалюючись ), обходять її і повертаються назад. Гра закінчується, коли всі «пінгвіни» виконають завдання.

   Готові? Увага! Свисток!

   Ведуча. Суддів просимо виставити оцінки і підбити підсумки змагань.

   Ведуча.

 Ось і завершилось наше свято! Ми весело провели час. Бажаємо всім здоров’я і веселої вдачі. Нехай девіз: «З фізкультурою хто дружить – за здоров’ям той не тужить!» - супроводжує вас упродовж всього життя! 

  

«Ми – за здоровий спосіб життя!»

Коршикова Інна Анатоліївна, вчитель початкових класів КЗ"Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8" Луганської області

Сценарій фізкультурно-спортивного свята
у 4 класі
«Ми – за здоровий спосіб життя!»


Присутні: учні 4-А, 4-Б класів, батьки, вчителі, гості.
Мета. Виховувати любов до фізкультури і спорту, розвивати руховий апарат,
фізичні уміння і навички, зміцнювати здоров’я. Виховувати почуття
дружби, колективізму, взаємовиручки. Прищеплювати прагнення до
занять фізкультурою, формувати колектив класної родини.
Обладнання. М’ячі, мішки, кеглі, гімнастичні лавки, тенісні ракетки і м’ячики, музичний центр, одяг для конкурсу, гасла: «Ми – за здоровий спосіб життя!», «У здоровому тілі – здоровий дух », «Фізкультура і спорт здоров’я нам дають».

Свято проходить у спортивній залі. Під стіною розміщені столи для суддів. У залі знаходяться вболівальники і гості.

Хід заходу.
Лунає спортивний марш.
Діти виразно декламують вірші.

Сьогодні всі зібрались дружно в цьому залі,
Спортивне шоу подаруємо гостям.
Формуєм витримку, тренуєм силу волі,
Усі висоти підкоряться нині нам.

Дівчатка всі осанку гарну хочуть мати,
А хлопці силу, як незламний Геркулес.
Ось треба трішки м’язи підкачати
І підстрибнуть з розбігу вище, до небес.

Всюди друзів ми знаходимо,
З ними, як одна сім’я.
Але нам без друга – спорту
Не прожити ані дня.

Щоб зрости нам сильними,
Спритними, сміливими,
День у день за розпорядком
Ми виконуєм зарядку.

Загартовуватись треба
Прохолодною водою,
Щоб до лікаря ніколи
Не звертатись нам з тобою.

Лиш один рецепт на світі
Всім – усім підходить дітям:
Спорт любити слід,
Проживеш сто літ.

Заходить лікар Айболить.
- Здрастуйте, діти! Перед початком нашого свята я маю вас всіх оглянути.
Всі дихайте…
Не дихайте…
Все в порядку, спочивайте…
Дружно руки підніміть…
Все прекрасно… Опускайте…
Нахиліться… Розігніться…
Станьте прямо… Усміхніться.
(під загальний сміх міряє температуру)
Так, я оглядом задоволений,
Бо ніхто з дітей не хворий.
Всі веселі і здорові,
До змагань усі готові!

Учитель. Ну, що ж, раз лікар оглянув дітей і дійшов висновку, що всі здорові
і готові до змагань, ми будемо починати.
Раді вітати вас у цій залі. Більш як 2 тисячі років існує приказка «У
здоровому тілі – здоровий дух! ». Бо люди давно зрозуміли, наскільки важливо піклуватися про своє здоров’я, бути міцним та сильним. Сьогоднішнє свято присвячене здоров’ю та спорту.
- Учасників змагань прошу зайняти свої місця.
- Сьогоднішні ігри будуть судити…
- Прийшов час познайомитися з командами – учасницями змагань.

Ми – команда «Дужі»!
Хто із спортом дружить,
Буде завжди дужий.
Команді «Спритні» - фізкульт – привіт!

Ми – команда «Спритні»!
Любимо бігати й стрибати,
Зарядку робити і у футбол грати.
Команді «Дужих» фізкульт – привіт!

- Команди! Рівняйсь! Струнко! Вільно.

- Послухайте умови і правила змагань.

Змагання будуть проходити у 3 етапи. Після кожного етапу судді будуть повідомляти нас усіх про кількість балів команд. Після третього етапу ми дізнаємось назву команди – переможниці.

1 етап
Естафета «Баскетболіст»
Кожен гравець команди веде м’яч до баскетбольного щита і закидає його в корзину. Зловивши м’яч, веде його до команди, передає наступному гравцеві, який повинен виконати ті самі дії. Команда, яка швидше виконає завдання, отримає 3 бали, за більшу кількість закинутих м’ячів – 2 бали.

Естафета «М’яч назад »
Команди шикуються в колону. Перший у колоні тримає м’яч над головою. По сигналу передає його назад. Останній гравець, отримавши м’яч, біжить наперед і передає його знову назад. Триває естафета до тих пір, поки перший учасник не прийде на своє місце.

Естафета «Письмо на ходу»
Перший гравець по команді біжить до умовного місця, пише слово «спорт» олівцем на папері, повертається до команди, віддає естафету наступному. Виграє команда, що першою завершить письмо.

Естафета «Стрибки у довжину »
Спочатку в довжину стрибає перший учасник команди. На його місце стає другий учень і виконує стрибок. Останній учасник першої команди чекає стрибка останнього учасника другої команди.

Естафета на увагу «Номери команди»
В команді розподіляють номери, шикуються в колону. По команді вчителя біжать тільки ті номери, які було названо.

Підведення підсумку 1 етапу змагань.
- Поки журі підраховують очки, дівчатка 4 – Б класу пропонують вашій увазі спортивний танець… (виконання танцю)

2 етап
Конкурс капітанів
- Ось вам тенісні ракетки, м’ячі. Ви будете відбивати м’яч від ракетки стільки, скільки зможете, аж поки він не впаде додолу. Гравці кожної команди вголос рахуватимуть, скільки ударів ви зробите.

Конкурс знавців спорту серед команд і їх вболівальників.
За кожну правильну відповідь команда отримує 1 очко.

1. Як часто проводяться Олімпійські ігри? (1 раз на 4 роки)
2. Де проходили літні Олімпійські ігри 2012 року? ( )
3. Скільки гравців у футбольній команді? (11)
4. Скільки білих фігур у шахах? (16)
5. Які види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (плавання, футбол, біг, метання диска, художня гімнастика і т. д.)

Підведення підсумків 2 етапу змагань.


3 етап
Естафета «Баба Яга»
- По сигналу одягаєте спідниці, хустки і оббігаєте умовні «дерева». Потім передати одяг іншим гравцям, які теж оббігають «дерева».

Велика заключна естафета
Її умови. Лежачи на лаві, підтягуватися на руках. Потім встати, залізти у мішок, обстрибати навколо кеглі, залишити мішок біля лавки і знову підтягнутися на руках на лавці. Виграє команда, що швидше повернулася і вишикувалася.

- Увага всім учасникам! Слово надається суддям змагань.
( судді підводять підсумки змагань, оголошують команду – переможницю)


Вручення медалей.


Учитель. В залі всі ви спритні, дужі
І до спорту не байдужі.
Тож дружіть зі спортом далі
І отримуйте медалі.

Якщо хочеш довго жити,
Треба дуже спорт любити.
Тож здоров’я бережіть,
З фізкультурою дружіть.

Усі бажаючі танцюють під музику.

Учитель. Наше свято завершилось. До нових зустрічей!

«Подорож у країну Олімпія»

Фізкультурно – оздоровче свято
для учнів 5 - 7 – х класів
з використанням інтерактивних методик
«Подорож у країну Олімпія»

   Мета заходу. Пропаганда здорового способу життя, розвиток олімпійського руху в Україні шляхом залучення якомога більшої кількості дітей до занять спортом, організація змістовного дозвілля. Формування в учнів свідомості щодо необхідності та корисності занять фізичною культурою і спортом. Збагачення учнів знаннями стосовно історії Олімпійських Ігор, видатних спортсменів.

   Формування уявлення учнів про Олімпійський рух у світі та зокрема в Україні. Розвиток та формування інтересу та позитивного відношення до фізичної культури, спорту олімпійського руху та здорового способу життя. Виховання почуття патріотизму, гордості за Україну.

Для проведення свята необхідно:
-створити команди;
-обрати капітана;
-придумати представлення команди (назва, девіз, емблема);
-обирати суддів із присутніх на святі батьків, вчителів;
-змагання проходять у спортивному залі школи.

Хід свята

   Зала прикрашений різнокольоровими кульками, стрічками, прапорцями, спортивними стендами. На стінах плакати з олімпійською символікою, видатними спортсменами України. побажання учасникам успіхів. Журі та вболівальники займають свої місця. У вказаний час під музику рівними колонами входять команди і шикуються на середині зали.

   Ведуча1. Доброго, святкового дня, шановні гості, батьки та вболівальники. Дуже раді бачити вас. Сьогодні незвичайний день, тому що ми вирушаємо подорожувати до країни Олімпії де відбудеться велике святкування на честь Олімпійських ігор. А запрошує нас туди, маленький і вірний помічник Олімпійське лелеченя.

   Ведуча2. Любі діти, а щоб ви не заблукали, маленьке лелеченя, прислало вам чарівну карту. Вона допоможе добратися до чарівного міста. Під час подорожі вам будуть зустрічатися найкращі друзі нашого здоров’я - сонце, свіже повітря, чиста вода, правильне харчування, гігієна, гарний настрій. Вони допоможуть пройти різні перешкоди та випробування, які будуть траплятися на дорозі завдяки нашим ворогам - забруднене повітря, брудна вода, лінощі, злість, переїдання, сутулість, страх.

   Ведуча1. Правильно! Це найкращі друзі нашого здоров’я. Якщо ти здоровий – ти бадьорий і повний сил, у тебе нічого не болить, радуєш своїх батьків, у тебе все виходить в школі. І неодмінно вийде в житті. Добре здоров’я допоможе прожити цікаве життя.

   Ведуча2. Але у нас на святі зібралися сміливі відважні, найрозумніші, найкмітливіші команди. Які нічого не бояться. Так діти! ( Діти кричать у відповідь…).
Жодні перешкоди їх не зупинять – все здолають. Вони вражають своєю відвагою, винахідливістю, здатністю витримувати найтяжчі випробування.

   Ведуча1. Але спочатку я хочу всіх присутніх познайомити з нашими командами

   (Презентація команди, емблема, девіз). Команди, готові? (Команди кричать у відповідь…). Тоді рушаймо! Побачимо, яка з команд добереться бистріше до країни Олімпії і отримає подарунок - сюрприз від нашого товариша Олімпійського лелеченя.

   Ведуча2. Та не встигли ми з вами опинитися у темному лісі , як перед нами перше випробування.

- Тихіше, тихіше, чуєте? (Звертається до дітей)
Вилітай дим, вилітай
Силоньки мені додай.
Потанцюю, покружляю,
З вітром заспіваю
Чадом посмакую
(Наспівує забруднене повітря)

Команди.
- Так, так. Та це ж наш ворог - забруднене повітря. Зараз ми його!

   Гравці шикуються у похідному положенні. По сигналу вчителя перший гравець біжить до стільця, який стоїть у центрі зали, бере протигаз і швидко його одягає, потім у протигазі проповзає під п’ятьма поставленими у рядок стільцями і повертається назад до своєї команди. Передає естафету наступному.

   Ведуча1. Молодці команди! Побороли забруднене повітря.

   Ведуча2. Діти, в се живе на землі потребує води. Без неї в’яне квітка, страждає звір, змовкає пташка – без неї гине життя. Кожна краплина води – дорогоцінний дар природи. Вода напуває землю, а земля годує людину. Люди завжди розуміли важливість води та упродовж багатьох віків оспівували її як основу буття. Серед наших предків побутувало справжнє поклоніння воді. Обожнювалось усе – море, озеро, річка, джерело, криничка. Шанобливе ставлення наших предків до води виявилося і в обрядах її освячення, які відбувалися під час Водохреща та Стрітення.

   Але зараз становище наших річок, озер не таке гарне. Забруднена вода багато шкоди завдає здоров’ю людини. Тож давайте всі разом боротися із злом, і тоді вода у водоймищах стане чистою і живою...

   Ведуча1. А зараз давайте всі дружно закриємо оченята та перемістимось до великої річки. Знаєте, як багато в ній риби! Є й така, що вміє вистрибувати з води — хоч руками лови, коли спритний. От ми з вами і спробуємо рибки наловити. Тож наступний конкурс «Впіймай рибку».

   Перед кожною командою стоїть по одній степ – платформі. На відстані 2—3 м від степ – платформи стоїть капітан з кожної команди тримає перед собою сачок. За командою учасники по черзі стають на степ – платформу і закидають у кошики м'ячі і стають у кінець колони, доки всі гравці не закинуть м’яч.

(Судді підраховують очки за кількість закинутих м’ячів.)

   Ведуча2. Зараз я пропоную всім трохи відпочити та продемонструвати свої знання, вміння, кмітливість у грі-вікторині «Працьовитість та лінощі».

Продовж прислів’я :
-Хочеш їсти калачі, …(не сиди на печі);
-Праця годує а…(лінь марнує);
-Б’ють не лежачого, а… (ледачого);
-На цьому далеко не поїдеш – де сядеш, там і… (злізеш!);
-Вчи лінивого не молотом, а…( голодом);
-Лінивого і ноги не… (носять);
-Робота гуртова творить… (діла);
-Хто хоче більше мати, тому треба менше… (спати);
-Людина красна не словами, а…(ділами);
-Під лежачий камінь вода не…(біжить).

   Ведуча1. Зрозуміло, отже всім відомо, що краще бути працьовитим та здоровим, бадьорим і завжди у гарному настрої, чим ледащо.

   Ведуча2. Ну, а що ж нам далі підказує карта? Яке нове випробування на вас чекає?
- Діти, зверніть увагу, як яскраво і привітно сяє нам сонечко. Воно допоможе вам перебороти страх у наступному випробуванні « Переправа».

   На стартовій лінії, в обручі, знаходяться перші два учасники з кожної команди. За сигналом вони біжать в обручі на протилежний бік до місця, де знаходиться загадкова скринька. Там один з учасників залишається, а другий з обручем повертається на лінію старту за третім гравцем. Разом вони теж переправляються до загадкової скриньки, де залишається другий гравець, а третій біжить за четвертим і так доти, доки до загадкової скриньки не дістануться всі гравці команди.

   Після успішної переправи команда має право розкрити загадкову скриньку, щоб дізнатися, що в ній знаходиться. Кожна команда, розкривши скриньку, протягом 2-3 хвилин розв’язують завдання (продовжити прислів’я про здоров’я).
1 –й команді:
-Сонце, повітря і вода - … ( наші найкращі друзі);
-Хто день починає з зарядки, у того все буде… (в порядку).
2 –й команді:
-Бережіть здоров'я — його в крамниці… (не купиш);
-У здоровому тілі – здоровий…( дух).

   Ведуча1. Добре і з цим завданням справилися наші відважні команди. Молодці!

   Ви на крок до своєї мети. Ну що ж з гарним настроєм ми вирушаємо далі. Наступне, останнє випробування «Снайпери»:
Команда розташовується на лінії старту в колоні по одному. Для того, щоб зібрати «квітку з пелюстками», всі учасники команди, по черзі, повинні влучити м’ячиком в серединку «квітки». Якщо учасник влучив, то він має право принести команді одну пелюстку.

   Ведуча2. Діти, погляньте, перед вами відкриваються ворота казкової країни Олімпії.

   Вона бавить нас своєю чарівністю, неповторністю та казковістю. А на порозі нас зустрічає наш товариш, помічник відважне Олімпійське лелеченя.

   Олімпійське лелеченя. Ви команди спритні дуже, а також кмітливі й дружні. Як одна вперед піде, друга зразу ж дожене. Що ж тут нам було робити? Треба всіх нагородити! Всім, що бігали, змагались, та стрибали залюбки.(Вручає шоколадні медальки) І запрошуємо вас на святкування Олімпійських ігор.

Вчитель. Вітаємо команди з перемогою. Бажаємо всім-всім здоров’я.
Бережіть і зміцнюйте його. Дружіть із фізкультурою та спортом.


Список джерел інформації

1. Єрмолова В.М. Олімпійська освіта в школі / В.М. Єрмолова. – К:,2009. – 85 с.
2. Свириденко С. формування в учнів умінь і навичок здорового способу життя засобами навчально-виховної роботи [Текст] // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць. — К. : Волинь, 2003.
3. Ященко, Л. досвід впровадження цільової комплексної програми «Крок за кроком до здоров'я» [Текст] // Початкова освіта. - 2005. — № 13.- 24 ; Ващенко О. години здоров'я в початковій школі [Текст]. — К.: Шкільний світ, 2007;

Острів скарбів

Острів скарбів

Для гри необхідно підготувати:
— компаси;
— загадкові листи;
— «скарб».

   Гра має на меті закріпити початкові знання юних краєзнавців з спортивного орієнтування, навчити правильно користуватися компасом, ознайомити з поняттям «зворотній азимут».

   Все необхідне до гри заздалегідь готує інструктор загону, йому необхідно підготувати спеціальні листи, вирахувати потрібні азимути, заховати «скарб», про який теж необхідне подбати. Місцем проведення такої гри служить вся територія табору.

   У зручний для загону момент інструктор «під великим секретом» збирає всіх дітей і змовницьким голосом зачитує їм перший лист, який «щойно надійшов» від загадкового лісового чаклуна.

Наприклад, такий:
   «Вітаю вас, юні друзі!
   Хочу попередити, що знайти потрібну стежку в гірських лісах, якими я володів, не так просто. Тому для першого разу і заховав свій таємничий скарб недалеко. Та перед тим, як вказати дорогу до моєї таємниці, я хочу випробувати вас, перевірити ваші знання, оскільки лиже знання та уміння можуть допомогти вам в далеких мандрівках в моїх густих лісах.

   Отже, від входу найбільшого будинку в таборі потрібно пройти рівно 50 метрів на схід до розлогого куща ліщини, далі повернути на південний захід і, дотримуючись азимуту 210 градусів, пройти ще 42 метри. У невеликому дуплі старої верби знайдете наступний мій лист.

«Лісовий Володар»

   Дотримуючись напрямків, що вказані в першому листі, група, користуючись компасом, знаходить друге послання, далі — третє і т.д. Останній лист вказує місце, де знаходиться скарб, укомплектований згідно з фінансовими можливостями.

   Для того, щоб гра проходила цікаво, вона повинна бути несподіваною для дітей і носити вигляд експромту. Але експромтом вона є лише для юних туристів. Настрій, який забезпечить натхнення дітей та інструктора, так само як «скарб», готується завчасно протягом зміни.

   Якщо настрій дійсно знаходиться на високому рівні, діти після знахідки кожного листа, щоб справити хороше враження на Лісового Володаря, співають, читають вірші, розповідають казки і т. ін.

«Знавець олімпійського спорту»

ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

СЦЕНАРІЙ ПРОВЕДЕННЯ
районного туру
Всеукраїнського конкурсу вікторини
«Знавець олімпійського спорту»
серед учнів 5-9 класів

Підгоувала Бондаренко С.В.,
методист Васильківського РМК

Васильківка
2013

   Святково прикрашена актова зала Васильківського НВК №1. На сцені напис: «Знавець олімпійського спорту».

   Ведуча Вітаю учасників та гостей районного туру Всеукраїнської вікторини "Знавець олімпійського спорту" серед учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів Васильківського району, яка проводиться на виконання Договору про співробітництво між Національним Олімпійським Комітетом України та Міністерством освіти і науки України в рамках освітнього проекту "Хай олімпізм життєвим стане кредом".

   Давайте познайомимося з конкурсантами. Кожному по черзі необхідно назвати своє ім’я, прізвище, школу і продовжити фразу « Я цікавлюсь олімпійським спортом, бо …».

(Виступи учасників).

Ведуча Оцінювати результати учасників буде журі у складі:

Ведуча Перший конкурс“Тестування”

Завдання: підкреслити вірний варіант відповіді з чотирьох запропонованих у 20 запитаннях
Час на виконання: 5 хв
Оцінювання: вибір вірного варіанта відповіді – 1 бал

(Помічники ведучої роздають завдання учасникам і збирають їх після закінчення відведеного часу)

Ведуча Учасників конкурсу вітають …..

(Виступ)

Ведуча Слово для підведення підсумків конкурсу надається журі .

Ведуча Другий конкурс “Олімпійський” квадрат”

Завдання:у квадраті з літерами необхідно знайти назви різних видів спорту українською мовою і записати їх під квадратом (слова можуть розміщуватися справа наліво, зліва направо, згори донизу, знизу догори, по діагоналі)
Час на виконання: 5 хв
Оцінювання: кожна назва виду спорту – 1 бал

(Помічники ведучої роздають завдання учасникам і збирають їх після закінчення відведеного часу)

Ведуча Учасників конкурсу вітають …..

(Виступ)

Ведуча Слово для підведення підсумків конкурсу надається журі .

Ведуча Третій конкурс“Олімпійська карта світу”

Завдання: на контурній карті світу позначити назви міст, де проходили олімпійські ігри з 1980 року і до нашого часу.


Час на виконання: 5 хв
Оцінювання: кожне вірно позначене місто – 1 бал

(Помічники ведучої роздають завдання учасникам і збирають їх після закінчення відведеного часу)

Ведуча Учасників конкурсу вітають …..

(Виступ)

Ведуча Слово для підведення підсумків конкурсу надається журі .

Ведуча Четвертий конкурс “Олімпійський рух в Україні”
Завдання: дати відповідь на 3 запитання
Оцінювання: кожна вірна відповідь – 2 бали

( Ведуча зачитує по черзі три запитання для кожного учасника і дає вразі необхідності вірну відповідь )

Ведуча Слово для підведення підсумків конкурсу надається журі .

Ведуча П'ятий конкурс “Олімпійський оратор”

Завдання: виголосити промову тривалістю до 2 хв, аргументовано відповівши на питання

Час на підготовку: 5 хв
Оцінювання: 5 балів

(Виступи учасників)

Ведуча Учасників конкурсу вітають …..

(Виступ)

Ведуча Слово для підведення підсумків конкурсу надається журі .

( Оголошуються підсумки конкурсу, призери нагороджуються грамотами і подарунками).

Награждение победителей спортивных соревнований 2-й смены лета 2010

Награждение победителей
спортивных соревнований 2-й смены лета 2010

Фанфары.

Вед: Проходят дни олимпиады
Но остаются навсегда
Задор, Здоровье, миг удачи
И жажда жизни без конца.

Номер 1.

Мин. Спорта: Президент ДОЛ «Солнечный», дружина для награждения победителей готова. Разрешите награждение победителей начать
Президент: Разрешаю победителей спортивных соревнований 2 смены лета 2010 наградить.

Вед: Пришла пора нам суд вершить,
Как чемпионов наградить.
Самых сильных, самых смелых,
Ловких, БЫСТРЫХ И УМЕЛЫХ.
Тех, кто спорта не боялся,
И с соперником сражался.

Вед: Хоть вас порой ругали мамы,
За то, что спите вы с мячом,
Спешили гол забить упрямо
Вам дождь и ветер нипочем.

Награждение футболистов

Номер 2.

Вед: Один – гимнастикой увлекся
И книжки все о ней прочел,
Другой – мечтает лишь о беге
А третий любит баскетбол

Награждение баскетболистов и пионерболистов

Номер 3.

Вед: А сейчас мы награждаем самых веселых, дружных и ловких – победителей в «Веселых стартах»

Номер 4.

Вед: Пусть мы пока не чемпионы
Но только это – не беда.
Ведь все на свете стадионы
Для нас распахнуты всегда.

Награждение победителей соревнований по шашкам, шахматам, настольному теннису и дартсу

Номер 5

Показательные выступления.

Вед: Слово для приветствия предоставляется Президенту ДОЛ «Солнечный»

Номер 6.

Вед: На этом награждение победителей спортивных соревнований 2 смены объявляется закрытым.